جزئیات حراج سکه طلا مبادله‌ای فردا (۲۵ مهر)+شرایط و مهلت

بیست و سومین جلسه حراج سکه طلا مبادله‌ای فردا چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳برگزار می شود.

جهان صنعت نیوز، بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران (مورخ ۱۳ شهریورماه ماه ۱۴۰۲ منتشره در تارنمای رسمی www.ice.ir، بیست و سومین جلسه حراج سکه طلا در روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و موضوع آن، حراج تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حجم خرید در حراج بیست و سوم سکه طلا 

کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

شرکت کنندگان حراج، در هر سفارش خود از انواع سکه، صرفا می‌توانند یک سفارش فعال داشته باشند؛ به این معنی که برای ثبت سفارش خرید هر نوع قطعه سکه، فقط یک بار می‌توانند تعیین قیمت و تعیین تعداد سکه را انجام دهد. زمان واریز وجه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۳ روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه است.  پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که واریز وجه از هر کارت بانکی متقاضی که دارای شماره شبا باشد، امکان پذیر است؛ بنابراین، واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا، ممنوع و ثبت شبای بانک ملی، صرفا برای فرآیند برگشت وجه است و الزامی وجود ندارد که واریز فقط از کارت بانک ملی انجام شود.

ایسنا

طلا و ارز

شناسه : 459940
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *