سامانه یکپارچه از فردا باز می‌شود؛

عجایب ثبت نام ایران خودرو؛ به جای پژو پارس، وانت آریسان بگیرید

از فردا سامانه یکپارچه برای متقاضیان ثبت نام ایران خودرو در مرحله اول باز خواهد شد تا افراد نسبت به تغییر خودروی انتخابی اقدام کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حاشیه‌های ثبت نام ایران خودرو پایان ندارد. هفته گذشته اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و تحویل خودروها تا پایان سال ۱۴۰۳ حاشیه‌ساز شده بود.

حالا از فردا ۵ اردیبهشت امکان تغییر نوع خودروها البته با شرط و شروطی فراهم شده‌است.

فروش فوری ایران خودرو با تحویل ۲ ساله

وزارت صمت انتهای سال گذشته با تبلیغات گسترده خبر از حذف قرعه کشی خودرو و برگزاری بزرگ‌ترین طرح فروش خود را داد. وزیر صمت بارها تاکید کرد که دیگر شاهد قرعه کشی نخواهیم بود و تمام افراد تا پایان سال ۱۴۰۲ خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده باعث شد که بسیاری از افراد قادر به ثبت نام خودرو نباشند. به گونه‌ای که در این مرحله تنها ۹۳۰ هزار نفر توانستند شرکت کنند. این درحالی است که انتظار می‌رفت بر اساس روال گذشته چند میلیون نفر شرکت کنند.

از این تعداد نیز حدود ۷۸۰ هزار نفر در ثبت نام ایران خودرو شرکت کردند. با این وجود اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو حتی با این تعداد نیز همه را بهت زده کرد. برخی افراد نوبت تحویل خودرویشان به پایان سال آینده موکول شده بود.

قرعه کشی ایران خودرو نداریم ولی تحویل هم نداریم

به بیان دیگر فروش فوری ایران خودرو با تحویل دو ساله رونمایی شد. با این وجود باز هم وزارت صمت زیر بار اشتباهات خود نرفت و تقصیر را گردن مردم انداخت. وزارت صمت اعلام کرده بود که دلیل تاخیر برخی از مدل‌ها به دلیل تقاضای بالا است!

حالا از فردا سامانه یکپارچه خودرو برای افرادی که نوبتشان در ثبت نام ایران خودرو سال آینده است باز خواهد شد. این افراد می‌توانند با تغییر خودروی انتخابی خود، خودروی خود را در ثبت نام ایران خودرو امسال تحویل بگیرند البته با یک شرط.

هر خودرویی که می توانید در ثبت نام ایران خودرو انتخاب کنید

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده که متقاضیانی ثبت نام ایران خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است از ۵ اردیبهشت به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب نمایند.

این افراد می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه خودرو با ۵ اولویت نسبت به تغییر انتخاب اول خود اقدام کنند.

البته آنگونه که سخنگوی وزارت صمت گفته تنها با یک شرط خودروی افراد متقاضی امسال تحویل داده می‌شود. آنگونه که قالیباف گفته افراد باید هر ۵ خودرو را به ترتیب اولویت انتخاب کنند تا امسال خودرویشان به آن‌ها تحویل داده شود.

این خودروها عبارتند از رانا، تارا، آریسان و هایما. به بیان دیگر شما اگر در ثبت نام پژو پارس شرکت کردید حالا اگر امسال خودرو می‌خواهید ممکن است به شما آریسان که یک وانت است تحویل داده شود!

قالیباف افزود اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب ننماید همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ کماکان برای او ملاک عمل خواهد بود.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 347966
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

  1. مافیای خودرو میگه، اگر واردات خودرو آزاد بشه و یا خودرو دست دوم خارجی بیاد، صنعت خودرو سازی ما دچار مشکل میشه و کارگران آن بیکار میشوند،اگر هزینه بیکاری ۵ هزار کارگر را هم به هزینه واردات خودرو اضافه کنیم، باز هم از هزینه تحمیلی صنعت خودرو سازی ایران کمتر خواهد بود.این پولها خوردن نداره.بترسید.

  2. سلام آقای قالیباف من مادرتون طرح عمومی سامانه یکپارچه تخصصی خودروثبت نام کردم لطفان نوبت بدین به من شماپروفایلم زدین عدم طرح جوانی ازثبت احوال اخه پولم از۲۰اسفند۱۴۰۱وکالت ازحمایت کنندبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا