شهردار تهران خبر داد؛

هفته آینده ۴ ایستگاه مترو افتتاح می شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت از افتتاح ۴ ایستگاه مترو و ۸.۵ کیلومتر خط مترو در هفته آینده خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته پیش رو، ۴ ایستگاه مترو و ۸.۵ کیلومتر خط مترو افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین در هفته جاری کار اجرایی احداث یک خط جدید مترو را نیز آغاز خواهیم کرد.

این خبر تکمیل می‌شود…/دنیای اقتصاد

مسکن
شناسه : 379480
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

      1. متاسفانه اینقدر وعده دروغین دادن و کم کاری کردن شیرینی این ایستگاه ها تلخ شده بعد از ۱۰ سال انتظار قرار بود خرداد ۱۴۰۲ بعد مرداد و شهریور حالا هم اواخر مهر، بهتر بود قبل از مهر افتتاح میشد، البته کمی و اندکی همت و احساس مسئولیت لازم بود ، درسته ۲۰ روز گذشته ولی شیرینی اول مهر رو نداره

  1. کی میشه کار به کاردان سپرده شود؟! آخه این بشر با کدام تخصص و کدام سوابق مدیریتی ؟ زمام امور ابرشهر تهران را بدست گرفته؟! یک خط مترو افتتاح میشه ؛ واگنهای سایر خطوط را میفرستند انجا! مردم هم در صف طولانی و نبود واگن عمرشان تلف میشود ! انطرف در بزرگراه ازادگان ، در پیک ترافیک نصف راه را برای اسفالتکاری بستند و مردم ساعتها در ترافیک کشنده گیر افتادند و علاوه بر هزینه سنگین مصرف سوخت و استهلاک ، اعصابشان داغون شد ! انطرف پا توی کفش نیروهای امنیتی کرده و حجاب بان استخدام میکند! وقتی یک نظامی بخواهد مدیر یک نهاد شهری بشود ! همینه ! دستفروشان هم که اکثرا مغازه داران مناطق پایین شهر هستند پیاده رو ومعابر و خیابانها را قرق کرده و جای عبور و مرور برای مردم نمانده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا