قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بازار آزاد

مدتی پیش قیمت هیوندای الانترا 2023 برای مشتریان مشخص شد و اکنون بهای آن در بازار آزاد نیز تعیین شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، هیوندای الانترا ۲۰۲۳ یکی از خودروهای جدید وارداتی برای بازار ایران است. شرکت KTL به‌عنوان نماینده هیوندای و زیرمجموعه کرمان موتور، این سدان را به بازار ایران وارد کرده است. مدتی پیش قیمت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ برای مشتریان مشخص شد. و اکنون پس از تحویل این خودرو به مشتریان، بهای آن در بازار آزاد نیز تعیین شده است.

قیمت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ برای مشتریان کرمان موتور دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. اکنون نخستین گروه از مشتریانی که اتومبیل خود را تحویل گرفته‌اند. این سدان را با بهای سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون الی سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بازار آگهی کرده‌اند. به عبارت دیگر، برای خرید هیوندای الانترا ۲۰۲۳ از بازار آزاد، بایستی ۷۵ درصد بهای بیشتری را پرداخت کنید. البته این رقم در ابتدای ورود این خودرو به بازار اعلام شده است. انتظار داریم تا پس از فروکش هیجان اولیه ناشی از ورود این خودرو به بازار، قیمت آن در آینده نزدیک کاهش یابد. با‌این‌حال بعید به‌نظر می‌رسد که قیمت این خودرو از محدوده سه میلیارد تومان کمتر شود.

هیوندای الانترا ۲۰۲۳ از پیشرانه‌ای مشترک با کیا سراتو بهره می‌برد. موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن‌متر گشتاور، وظیفه پیش‌راندن این خودرو را بر عهده دارد. در بخش گیربکس نیز از جعبه‌دنده اتوماتیک شش‌سرعته برای الانترا ۲۰۲۳ استفاده شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۹.۴ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده و باک سوخت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ نیز ۴۷ لیتر حجم دارد.

در محدوده ۳.۵ الی ۴ میلیارد تومان در بازار آزاد، رقبای بسیاری حضور دارند که همین رقبا باعث کاهش قیمت الانترا به‌صورت محدود خواهند شد. کیا سورنتو ۲۰۱۶، بی‌ام‌و X4، تویوتا راو ۴ و مرسدس بنز E200 در این محدوده قیمتی قابل خریداری هستند.

دیجیاتو

خودرو
شناسه : 391271
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا