وزیر کشور پاسخ داد؛

عاملان حادثه تروریستی کرمان دستگیر شدند؟

وزیر کشور گفت: با توانمندی سیستم‌های اطلاعاتی و دستگاه‌های اطلاعاتی سرنخ‌های خوبی پیدا شد و بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند را دستگیر کردند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور که در کرمان حضور دارد، گفت: مراسم بزگداشت شهدا با حضور رییس جمهور و مرم برگزار شد. پیکر پاک شهدا در راه آمدن به مزار شهدای کرمان است. از ۸۸ شهیدی که اعلام شده نزدیک ۵۴ نفر از عزیزان ما زن و ۳۴ نفر مرد هستند. حدود ۱۲ نفر شهید از مهاجران افغان داریم. از این تعداد یک تعدادی زیر ۱۰ سال و قریب به ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال هستند. حدود ۳۰ نفر زیر ۱۸ سال سن دارند. از اینها تعدادی در گلزار شهدای کرمان دفن می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۶۶ مزار در گلزار شهدای کرمان آماده شده است، گفت: بیش از ۵۰ شهید در اینجا و بخش دیگری به شهرهای خود می‌روند. برخی در استان کرمان و برخی در سایر استان‌ها تشییع و دفن می‌شوند. برابر اعلامی که مراسم خاکسپاری برخی شهدا همین امروز انجام می‌شود و برخی بعد از انتقال به شهرهای خود که در وقت خود اعلام می‌شود، تشییع و دفن می‌شوند.

وزیر کشور درباره شناسایی عوامل تروریستی این حادثه گفت: با توانمندی سیستم‌های اطلاعاتی و دستگاه‌های اطلاعاتی سرنخ‌های خوبی پیدا شد. بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند را دستگیر کردند.

وی گفت: اطلاعات کامل توسط دستگاه اطلاعاتی به آگاهی مردم می‌رسد. کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است. اطلاع‌رسانی کامل می‌شود. با قدرت و سرعت عمل حریانات تروریستی که مورد حمایت رژیم‌های تروریست‌پرور هستند در چنگال قدرت اطلاعاتی هستند. با سرعت با آنها برخورد خواهد شد.

ایلنا

سیاسی
شناسه : 399619
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. این اتفاق نبایدرخ میدادکه متاسفانه باعث شهید شدن تعدادی ازمردم وخوشحالی ضدانقلاب ومعاندین شد.
    امید آن است که هرچه زودتر افرادجنایتکار مرتبط بااین انفجارشناسائی وبه مجازات برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا