معرفی نامه بیمه تکمیلی آنلاین صادر می‌شود

اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بابت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ همچنان تا پایان اردیبهشت معرفی‌نامه برخط صادر می‌شود.

به گزارش سرویس بانک وبیمه جهان صنعت نیوز، از صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به عدم برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳ و برای تسهیل روند درمانی بیمه شدگان مشترک این صندوق، تا پایان اردیبهشت و مشخص شدن برنده مناقصه، برای خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ معرفی‌نامه آنلاین صادر می‌شود.

پذیرش امانی اسناد خسارت درمانی سال ۱۴۰۳ نیز در شعب آن شرکت همچنان صورت می پذیرد و بنابراین جای نگرانی برای بازنشستگان نیست.

در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است: با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.

معرفی‌نامه برخط بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت

اکنون شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با هدف تنظیم بازار کیفی بیمه تکمیلی درمان در سطح کشور بازنشستگان را بر عهده دارد.

همچنین پیش از این اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: مهلت پذیرش اسناد خسارت متفرقه درمانی سال ۱۴۰۲ صرفا تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ است.

از شرکت آتیه سازان خواسته شده تا این موضوع ضمن اطلاع رسانی به همه شعب و نمایندگی های آن شرکت در سراسر کشور، به شکلی برنامه‌ریزی شود که با همه مراجعان حداکثر همکاری صورت گرفته و موضوع به آنها اطلاع داده شود.

ایرنا

بانک و بیمه

شناسه : 420004
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا