تجربیات کارآفرینان در وبینار تخصصی کارآفرینی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «حسین شیخ الاسلام» در وبینار تخصصی کارآفرینی که به همت وزارت کار در حال برگزاری است در نشستی با عنوان «تجربه کارآفرینی محتوا محور در بنیاد» گفت : بنیاد توسعه محتوا دیجیتال در سال ۹۸ ایجاد و راه اندازی شده و با بسیاری از بازیگران اکوسیستم مذکور اعم از دولتی و غیر دولتی همکاری کرده است.

وی تصریح کرد :بنیاد موفق به همکاری با نهاد های مختلف از جمله بنیاد فارابی، اتاق بازرگانی تهران، معاونت علمی ریاست جمهوری، خانه سینما، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، انجمن صنعتی صنایع لبنی و… شده است.

شیخ الاسلام با اشاره به ضرورت رشد و گسترش اقتصاد دیجیتال در کشور تاکید کرد :پیش بینی بنیاد ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی جدید در تولید محتوا است.
وی افزود: با توجه به اینکه در زمینه تولید محتوای دیجیتال کشور ما وضعیت خوبی در منطقه دارد احتمال افزایش این فرصت های شغلی با همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی خواهد بود.

شیخ الاسلام نشان کرد : آماده همکاری با کلیه علاقمندان و صاحبان ایده در زمینه محتوای به عنوان منتور است.

فتاحی : ممنوعیت واردات کالای خارجی، فرصت طلایی تولید کنندگان داخلی است

فتاحی ، یکی دیگر از کارآفرینان حاضر در این وبینارگفت: در دهه شصت به‌واسطه دو اتفاق اول، جنگ تحمیلی و دوم ممنوعیت واردات کالای خارجی در آن دوره تصمیم به ورود در صنعت لوازم‌خانگی و به‌ویژه یخچال گرفتم.

وی در نشست تخصصی «کارآفرینی و تولید پایدار در شرایط متغییر محیطی کشور» یادآورشد: برای شروع کسب‌وکار نیاز نیست که همه امکانات و تجهیزات خریداری شود بلکه می‌توان به‌عنوان کارآفرین این تجهیزات و یا امکاناتی را که نیاز دارید را اجاره کنید.

این کارآفرین با اشاره لغو قانون ممنوعیت ورود کالاهای خارجی و گسترش تولید کنندگان داخلی در دهه ۷۰ گفت : استراتژی شرکت امرسان در دهه ۷۰ تغییر کرد و در این دهه بر راه‌اندازی بخش تحقیق و توسعه، تنوع بخشیدن به محصولات و سعی بر بومی‌سازی محصولات خود تاکید داشتیم.

وی تاکید کرد: تعیین استراتژی عنصر کلیدی، موفقیت کارآفرینان است

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته جهانی کارآفرینی (۱۷ تا ۲۳ آبان) وبینارهای تخصصی با حضور مسئولین و اساتید صاحبنظر کشور برگزار می کند.

علاقمندان می توانند برای بهره مندی از مباحث این نشست ها از طریق لینک زیر وارد شوند:

https://www.skyroom.online/ch/kanoun/karafarini

علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از مباحث این نشست ها از طریق لینک زیر وارد شوند:

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 228206
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا