فروش شاهین پلاس سایپا آغاز شد + جزئیات

فروش شاهین پلاس اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود.

جهان صنعت نیوز – گروه خودروسازی سایپا از آغاز طرح فروش شاهین پلاس اتوماتیک ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ثبت‌نام کرده‌اند، خبر داد. این خودرو با قیمت۷۵۷ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان و مبلغ علی‌الحساب ۳۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و تحویل آن در بهمن و اسفند امسال انجام خواهد شد.

آغاز فروش شاهین پلاس اتوماتیک از ۲۷ مرداد

سرویس خودرو : گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که طرح فروش شاهین پلاس اتوماتیک، خودروی جدید این شرکت، از روز شنبه ۲۷ مرداد ماه به‌صورت ویژه برای متقاضیان سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد. این طرح به‌طور خاص برای افرادی در نظر گرفته شده است که در سال گذشته در طرح عادی سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ثبت‌نام کرده و برای خرید شاهین اتوماتیک (CVT) اقدام نموده‌اند.

شرایط ثبت‌نام شاهین پلاس و قیمت

متقاضیانی که پیامک تأیید ثبت‌نام را در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه برای خرید شاهین پلاس اقدام کنند. این خودرو با قیمت نهایی ۷۵۷ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان عرضه می‌شود. مبلغ علی‌الحساب برای این خودرو ۳۷۰ میلیون تومان تعیین شده است و زمان تحویل آن برای ماه‌های بهمن و اسفند امسال پیش‌بینی شده است.

اطلاعات تکمیلی و مراحل خرید

افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه و تکمیل فرایند پرداخت، ثبت‌نام خود را نهایی کنند. لازم به ذکر است که شرایط و زمان‌بندی تحویل به گونه‌ای طراحی شده که متقاضیان بتوانند بدون دغدغه فرآیند خرید را طی کنند.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 446676
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *