مرحله بعدی آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب دبیر در تابستان امسال برگزار می‌شود و دفترچه این آزمون هم به‌زودی نهایی می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب حدود ۲۸ هزار آموزگار، ۸ اردیبهشت برگزار شد و البته هنوز نتایج مرحله کتبی این آزمون از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است.

به گفته مسؤولان وزارت آموزش و پرورش، قرار است آزمون بعدی که جذب دبیر است، در تابستان امسال برگزار شود.

یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفته است که دفترچه آزمون استخدامی در حال نهایی سازی است.

پیش از این نیز صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرده بود: به زودی آزمون استخدامی دیگری برای جذب معلمان متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش برگزار خواهد شد. در این آزمون نیز ۲۸ هزار معلم جذب خواهند شد.

مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مرحله اول ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش برای جذب ۲۸ هزار و ۱۸ آموزگار اسفند سال گذشته برگزار شد.

بر اساس آمارهای اعلام شده، ۵۳۴ هزار و ۴۴۵ نفر شامل ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد در این آزمون ثبت‌نام کردند.

در این آزمون قرار است ۲۸ هزار و ۱۸ آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری جذب شوند. این تعداد شامل ۲۴ هزار و ۶۹۴ آموزگار ابتدایی، ۲۳۳۲ آموزگار استثنایی و ۹۹۲ آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی است.

نتایج آزمون معلمی چرا دیر اعلام شد؟

قرار بود نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آخر اردیبهشت اعلام شود.

با این وجود به نظر می‌رسد جهت اعمال امتیازات قانون جوانی جمعیت، نرخ باروری هر شهرستان توسط وزارت کشور باید اعلام رسمی شود. با اعلام این نرخ به سازمان سنجش، ظرف روزهای آینده، نتایج آزمون معلمی اعلام می‌شود.

بر اساس دستورالعمل آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که سازمان اداری و استخدامی ابلاغ کرده است. نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب بر اساس آخرین اعلام رسمی وزارت کشور، در آزمون استخدامی اعمال می‌شود.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 353001
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. فعلا که ازجوانهای بیکاروخسته از زندگی دارن پول میچاپن، میدونین-به بهانه استخدام چقدر پول از مردم گرفتن میتونستن آزمونهاروبکنن یکی،دوباره میخوان از ملت پول جمع کنن واقعا متاسفم به خداخیلیهابابدترین شرایط اون پول رو دادن و مطمئنم کمترین درصدقبولی رو دارن تا دوباره مردم مجبوربه پرداخت پول بشن خداانشاله حق مظلوم روازظالم بگیره و این خانواده هاروزقیامت جلوی باعث وبانیش روبگیرن🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا